Masáž má byť pre vás uvoľňujúcim a relaxačným zážitkom. Dôležité je prísť včas, aby ste sa stihli vyzliecť a vydýchnuť si. Prosím, aby ste prišli nie skôr ako 5 minút vopred, aby som stihla pripraviť miestnosť po predchádzajúcom klientovi. Ďakujem.


Tu je niekoľko tipov, ako si masáž čo najviac vychutnať:

  • Nejedzte tesne predtým, ako pôjdete na masáž. Vyvarujte sa ťažkých jedál. Neodporúčam masáž po hlavnom jedle do 2 hodín.
  • Príďte načas. Ak prídete rozrušený a uponáhľaný, bude vám dlhšie trvať, kým sa uvoľníte.
  • Ak máte nejaké zdravotné problémy, prosím konzultujte ich so mnou ešte pred začatím masáže. Taktiež je dôležité vopred si ujasniť, čo od masáže očakávate.
  • Ak vám počas masáže nebude niečo vyhovovať (tlak, rýchlosť pohybu, teplota v miestnosti, hlasitosť hudby či svetlo), hneď mi dajte vedieť.
  • Počas masáže bude lepšie, keď nebudete veľmi rozprávať a úplne sa uvoľníte. Budete mať tak z masáže oveľa lepší zážitok. Keďže pri masírovaní pracujem s energiou, potrebujem sa na ňu sústrediť a prílišné rozprávanie ma rozptyľuje pri práci.
  • Správne dýchanie pomáha uľahčovať relaxáciu. Ľudia majú zvyčajne tendenciu prestať dýchať, keď cítia úzkosť alebo je práve masírovaná oblasť ich tela citlivá či bolestivá. Keď spozorujete, že k tomu došlo, začnite opäť zhlboka dýchať, čo vám pomôže bolesť prekonať.
  • Po skončení masáže vstávajte zo stola pomaly, aby sa vaše telo stihlo adaptovať. V opačnom prípade sa vám môže zatočiť hlava, prípadne môžete pocítiť závrat.
  • Po masáži sa napite vody, aby vaše telo mohlo ľahšie vylúčiť uvoľnené toxíny.
  • Po masáži nerobte žiadne prudké pohyby a doprajte svojmu telu čas, aby sa opäť naštartovalo. Len tak bude mať masáž čo najlepší efekt.

Pamätajte, že masáž je jednou z najlepších relaxačných a ozdravných techník, ktoré môžete svojmu telu dopriať. Terapeutické účinky masáže sú kumulatívne, takže čím častejšie a dlhodobejšie budete na masáž chodiť, tým bude jej účinok na vaše zdravie väčší a vy sa budete lepšie cítiť. Ak chcete pomocou masáže odstrániť chronické svalové napätie alebo zotaviť sa po nejakom zranení mäkkých tkanív, bude nevyhnutné absolvovať viacero sedení, aby sa dosiahlo zlepšenie.